بازی نما
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامید وارم از مطالب آن لذت برده باشید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 18:23 :: نويسنده : ali&mohammad

دانلود بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams

دانلود Tuga Boy - Journey of Dreams - بازی توگا، لاک پشت جنگجو

بازی زيبا و مهيجی که اینبار قصد معرفی آن را به کاربران خوب آسان دانلود را داریم بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams می باشد. شخصیت اصلی این بازی را لاک پشتی به نام توگا بازی می کند که شما میبایستی در نقش این لاک پشت نقش ایفا کنید. ماجرا از اینجا شروع میشود که توگا در خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان با صدای وحشتناک اره برقی هیزم شکن به ناگاه از خواب بیدار میشود و متوجه این موضوع میشود که هیزم شکن قصد نابودی خانه آن را دارد و به ناچار باید خانه خود را ترک نمایید. توگا برای یافتن محل مناسب زندگی دست به ماجراجویی میزند و سفر خود را از همین جا آغاز می کند.


شما میبایست در نقش لاک پشت جنگجو به مبارزه با گراز وحشی، مارهای سمی و موانع خطرناک که در سر راه است بپردازید. در راه رسیدن به مقصد خطرات گوناگونی در سر راه شما میباشد که طی گذشت هر مرحله سخت تر میشود.در مراحل بازی میتوانید امتیازهای زیادی کسب نمایید و با خوردن مواد غذایی و جمع کردن جوایز در سر راه قدرت بدنی و سرعت خود را افزایش دهید. این بازی علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی نما و آدرس bazi-nama2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 16897
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1